Kategorie: Wszystkie | Aktorzy | Filmy | Książki | Muzyka | Postacie Fikcyjne | Seriale
RSS
czwartek, 16 sierpnia 2012

       Jak upolować faceta

Historia Stephanie Plum i Joe Morelliego. Steph w pogoni za pieniędzmi których jej brakuje poszła pracować w firmie kuzyna Vinniego, zajmującej się ściganiem zbiegłych przestępców.

Gdy dochodził wiadomość by złapać Morelliego, Stephanie odrazu chce wziąć to na siebie. Jak się okazuje chodziła z Joem w liceum i z pewnego powodu mieli niedokończone porachunki.

Dziewczyna uczy się strzelać ze "Strażnikiem" który ma jej pomóc w razie czego.

Drogi Steph i Joego połaczyły się, zaczęli ze sobą współpracować nad bardzo ważną sprawą, od której zalezy zycie kilku osób.

       Gorąco polecam madziaaaa97

16:11, madziaaaa97 , Filmy
Link Dodaj komentarz »
środa, 15 sierpnia 2012

        Ilu miałaś facetów?

Historia Ally, która pewnego dnia przeczytała w gazecie że zwykła amerykańska dziewczyna miała 10.5 kochanka, podczas gdy Ally miałam już ....19?!

Zdesperowana dziewczyna obiecała sobie że 20 zostanie jej meżem.

Dziewczyna sporządza listę facetów z którymi spała, szukając wśród nich tego jedynego. Gdy myśli że już znalazła pojawia się tajemniczy sąsiad z naprzeciwka. W sumie cały czas był, pomagał jej namierzyć pewnych gości, lecz nie była ona świadoma że to czego szuka ma na wyciągnięcie ręki.

Muzyk, przystojny, ma swój zespół i .... spał z ponad setką kobiet wiec liczba kochanków Ally mu nie przeszkadza ... Jednak nie wszystko potoczyło się pomyśle ... Pokłócili się...

Jak się skończyło? :)

  Gorąco polecam madziaaaa97

19:24, madziaaaa97 , Filmy
Link Dodaj komentarz »

              Johnny Depp

                                                   (ur 9 czerwca 1963r)

Amerykański aktor, muzyk i reżyser.

Dziadek popularnego aktora był pochodzenia indiańskiego, wywodził się z plemienia Czirokezów.
W 1973 rodzina deppów przeniosła się do Miramar na Florydzie niedaleko Miami. Kilka lat później, w roku 1978 rodzice Johnnego rozwiedli się a on podjał ostateczną decyzję o porzuceniu szkoły.

Aktor potrafi wcielić się w każdą role zaczynając od postaci komediowych kończąc na postaciach z thrillerów i horrorów.

Bardzo często współpracuje z reżyserem Timem Burtonem. Najnowszy wspólny projekt Deppa i Burtona to "Mroczne cienie". Inne popularne wspólne produkcje to m.in "Alicja w krainie czarów", "Charlie i Fabryka Czekolady", "Jeżdziec bez głowy" czy "Edward Nożycoręki"

Najbardziej znany i kochany film z Johnnym Deppem to "Piraci z Karaibów" gdzie pokazuje wszystkim jak wszechstronny powinien być aktor.

Depp często bierze udzial w przedsięwzięciach muzycznych występujac z zespołami na scenie.

Gdy skończył 40 lat, magazyn "People" ogłosił go najseksowniejszym mężczyzna na świecie.

Jest żonaty z Vannesą Paradise, mają dwójkę dzieci: Lily Rose Melody Depp i Johna Christophera "Jacka" Deppa.

Do tej pory aktor zagrał w ponad 50 produkcjach filmowych w tym podkładał głos do filmu "Rango".

                madziaaaa97

19:11, madziaaaa97 , Aktorzy
Link Dodaj komentarz »

         Ian Somerhalder

                                              (ur 8 grudnia 1978r)

Ian urodził się w Luizjanie, w mieście Covington. Dorastał z bratem i siostrą.

W wieku 10 lat rozpoczal kariera jako model w pokazie letnim. Ian reklamował bieliznę znanych marek takich jak: Calvin Klein, Versace, Dolce & Gabbana i wiele innych.

Karierę aktorską rozpoczał 1997r gdy po raz pierwszy wystąpił w serialu "Miasto na luzie".

Sympatię zdobył dzięki roli w serialu " Tajemnice Smallville" wcielając się w postać Adama Knighta a także dzięli roli Boone Carlyle w popularnym serialu "Lost- Zagubieni"

Wcielił się w postać historyczną, weneckiego kupca i podróżnika, Marco Pola ("Marco Polo") jednakże największy rozgłos i uwielbienie zdobył grając w "Pamiętnikach Wampirów" Damona Salvatore, przystojnego wampira bez zasad.

Obecnie jest w związku z Niną Dobrev ( grają współnie w Pamiętnikach Wampirów)

Do tej pory wystąpił w ponad 25 filmach i serialach.

              madziaaaa97

18:52, madziaaaa97 , Aktorzy
Link Dodaj komentarz »

     Brzydka Prawda.

Film powstał w 2009 roku.Przedstawia nam faceta prowadzącego w TV program "the ugly truth", który uważa że dla nich liczy się tylko seks i nic wiecej i kobietę, Abby, która dzwoni do niego, aby udowodnić mu, że nie każdy facet jest taki sam i trafią się wyjątki.

Okazuje się, że jest ona producentką w stacji telewizyjnej, która własnie zatrudniła tego samego faceta z którym wczoraj się kłóciła na wizji przez telefon.

Historia toczy się w niesamowitym tempie, mimo że jest to komedia romantyczna, nic na to nie wskazuje na samym początku filmu. Mike pomaga Abby zdobyć faceta jej marzeń, lecz pomiędzy pomocą zakochuje się w niej co zupełnie go zmienia.

Czy będą razem ? '

              Polecam madziaaaa97

14:30, madziaaaa97 , Filmy
Link Dodaj komentarz »

         Beastly

Film powstał w 2011 ukazując nową, współczesną, troszeczkę inną wersje kultowej bajki  "Piękna i Bestia"

Zadufany w sobie chłopak, uważa że ludzie brzydcy są gorsi i nie zasługuja na nic. 

Zła czarownica zamienia pieknisia w Bestię, dając mu przy tym rok na znalezienie prawdziwej miłości, w innym razie zostanie taki na zawsze.

Nie chcę opowiadac całej historii bo i po co. Powiem tylko, że dziewczyna akceptuje wygląd "bestii" i zaprzyjaźnia się z nim. Co potem się wydarzyło .....

             Polecam madziaaaa97

14:20, madziaaaa97 , Filmy
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 14 sierpnia 2012

         Paul Wesley (Paweł Wasilewski)

                                               (ur. 23 lipca 1982r)

Amerykański aktor filmowy i serialowy pochodzenia polskiego.

Paul dorastał z trzema siostrami w Marlboro w stanie New Jersey.
Jako siedemnastolatek zadebiutował w kilku operach mydlanych. (m.in Inny Świat )

Zagrał rycerze Lancelota w filmie "Młody Król Artur"
Gościnnie zagrał w kilku serialach takich jak: "Prawo i bezprawie", " Tajemnice Smallville", "Zycie na fali" "Kryminalne Zagadki Miami" i "Kryminalne zagadki NY"

Największą popularność przyniosła mu rola w "Pamiętnikach Wampirów" (od 2009r)

16 kwietnie 2011 ożenił się z aktorką Torrey DeVitto.

Jak na razie wystąpił w ponad 15 filmach.

                                      madziaaaa97

 

17:09, madziaaaa97 , Aktorzy
Link Dodaj komentarz »

                   Adam Sandler 

                                                (ur 9 września 1966r)

Popularny aktor komediowy, komik, producent filmowy i muzyk.

Adam urodził się w Nowym Jorku (na Brooklynie), ma trójkę starszego rodzeństwa.
Jego kariera aktorska rozpoczęła się w 1987 roku.

Ciekawostką jest to, że Sandler był kandydatem do roli w filmie "Charlie i fabryka czekolady" Jednak przegrał z Jonnhym Deepem.
Stworzył scenariusz do filmu "Boski żigolo"

W 1988 roku zdobył tytuł magistra sztuk pięknych na Nowojorskim Uniwersytecie.
W 2003 roku ożenił się z Jackie Titone, mają dwie córeczki Saide Madison i Sunny Madelaine.

Do tej pory Adam Sandler zagrał w ponad 35 produkcjach filmowych. Najnowsze filmy z nim w roli głównej to "Spadaj, tato" "Żona na niby" "Duże Dzieci"i "Jack i Jill"

                                                                         madziaaaa97

16:55, madziaaaa97 , Aktorzy
Link Dodaj komentarz »

             Harry, Hermiona i Ron.

Każdy kiedyś oglądał chociaż kawałek przygód młodego czarodzieja, rozwijającego się coraz bardziej w swoim fachu. 8 filmów 7 książek wspaniałych przydód Harrego Pottera i przyjaciół oraz zmagania się z wrogami.

Jak w każdym przypadku, Harry, Hermiona i Ron są postaciami wymyślonymi przez autorkę, jednak dla nas, nabrały osobowości. Teraz Daniel Radcliffe jest Harrym już na zawsze.

Podsumowują, przykro, ale Daniel nie jest Danielem, jest Harrym Potterem. :)

Ci dwaj panowie grają braci i poza planem są kumplami.

Stefan i Damon to podstawowi i najważniejsi bohaterowie Pamiętników Wampirów.
Obydwaj zasłyneli dzięki roli w kultowym projekcie i są kojarzeni z granymi przez siebie postaciami.

Wiele ludzi piszę opowiadania dotyczące przeszłości Damona czy Stefana, duża część także wymyśla fakty o chłopakach. Jednym słowem tworzymy biografię postaci, które tak naprawdę są po prostu wymyślone.

Bardzo często przypisujemy cechy bohaterów których grają do aktora. Np: Damon- arogancki, nie dba o nikogo i  jest samolobny. A w rzeczywistości Ian prowadzi swoją organizację (Ian Somerhalder Fundation) pomagającą zwierzętą, sprzątającą zanieczyszczenia i odpady z plaż, bulwarów i innych miejsc publicznych.

Podsumowując Damon i Stefan już zawsze zostaną dla nas Damonem i Stefanem :)

 
1 , 2 , 3